‘Kağıtları Farklı Cidden’ Dedirtiyor

30 Ocak 2022

KFC Türkiye, Orman Yönetim Konseyi’nin dünya çapındaki Forest Stewardship Council (FSC) sertifikalı kâğıt ürünlerine geçiş sürecini tamamlamasını, “Kâğıtları Farklı Cidden” iletişim kampanyası ile destekliyor. Proje kapsamında, KFC’nin ikonik kırmızı renkli logosu, sınırlı sayıda üretilen yeşil renkli yeni ambalajlarla değiştiriliyor. KFC Türkiye, FSC sertifikalı ürünlere geçişiyle birlikte restoranlarında kullandığı yıllık ortalama 950 ton kâğıdı, orman verimliliğini ve biyolojik çeşitliliği koruyan kontrollü kaynaklardan elde ederek, ekolojik süreçlere artı değer sağlayacak. KFC Türkiye CEO’su Feliks Boynuinceoğlu konuyla ilgili açıklamasında “KFC Türkiye ailesi olarak en değerli projelerimizden olan FSC sertifikalı ürünlere geçişimizi tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Kapsamı ne olursa olsun atılan her çevre dostu adımın, birleşince büyük etkilere sebep olduğuna inanıyorum.” dedi.